Regulamin sklepu internetowego – platformy do zapisów na Konferencje
§1 Postanowienia wstępne
1. Platforma do zapisów na konferencję PAGE Konferencje Techniki Dentystycznej, dostępna pod adresem internetowym https://konferencjepolaka.pl/zapisy/, prowadzona przez ANDRZEJ POLAK – LABORATORIUM PROTETYKI STOMATOLOGICZNEJ ART-DENT, NIP 6771849251, REGON 351208154, z siedzibą pod adresem: ul. Jana Karola Chodkiewicza 5/8, 31-532 Kraków
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do każdej osoby, która chce zapisać się na konferencje i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§2 Definicje
1. Klient – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Platformy.
2. Sprzedawca / Organizator – ANDRZEJ POLAK – LABORATORIUM PROTETYKI STOMATOLOGICZNEJ ART-DENT, NIP 6771849251, REGON 351208154
3. Platforma / Sklep – aplikacja webowa, która umożliwia zapisanie się na konferencję organizowaną przez Sprzedawcę i będąca dostępna pod adresem internetowym https://konferencjepolaka.pl/zapisy/.
4. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Platformy), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
5. Regulamin – niniejszy regulamin platformy.
6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
7. Konto – konto klienta w Platformie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach na Platformie.
8. Formularz rejestracji – formularz dostępny na Platformie, umożliwiający utworzenie Konta.
9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny na Platformie umożliwiający złożenie Rezerwacji, w szczególności poprzez dodanie opcji rezerwacyjnych na wydarzenie do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
10. Koszyk – element oprogramowania Platformy, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do rezerwacji, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności dostępnych opcji usług dodatkowych.
11. Produkt – dostępna na Platformie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem platformy internetowej. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech opcji rezerwacyjnych – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§3 Kontakt ze Sprzedawcą
1. Adres Sprzedawcy: ul. Karola Jana Chodkiewicza 5/8, 31-532 Kraków
2. Adres e-mail Sprzedawcy: page.konferencjepolaka@gmail.com
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 501 188 089
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 32 1140 2017 0000 4002 0246 7173
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00-17:00
§4 Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Platformy spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Platformy rezerwacyjnej z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie opcji rezerwacyjnych na Platformie nie wymaga zakładania Konta. Składanie rezerwacji przez Klienta na Produkty znajdujące się w opcjach Platformy możliwe jest tylko po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami §5 Regulaminu oraz podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację rezerwacji.
3. Ceny podane na Platformie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena na wybrane opcje rezerwacyjne, o której Klient jest informowany na stronach Platformy w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§5 Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto na Platformie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych Imię, Nazwisko, Adres E-mail oraz złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i akceptacji jego zapisów.
2. Założenie Konta na Platformie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4. Klient może dokonać zapisu na newsletter podczas zakładania konta na Platformie poprzez zaznaczenie pola wyboru dostępnego pod formularzem rejestracyjnym. Klient potwierdza zapis na newsletter, klikając w link przesłany na podany adres mailowy. Poprzez newsletter Klientowi mogą być przesyłane przez Organizatora informacje w szczególności o aktualnościach, szkoleniach, nowych narzędziach oraz usługach, informacje handlowe i marketingowe usług i produktów własnych Usługodawcy.
5. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§6 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
• zalogować się na platformie za pomocą danych logowania klienta
• wybrać wybrane przez siebie opcje rezerwacyjne, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
• uzupełnić stosowane wymagane dane osobowe, jak i dane do Faktury.
• Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności.
• wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem §8 pkt 3.
§7 Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod/form płatności:
a) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
b) Płatności elektroniczne
c) BLIK
2. Klient wybiera metodę płatności za zamówienie. Klient zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Platformy z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Klientowi na adres mailowy podany w formularzu zamówienia.
§8 Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia na Platformie internetowej zgodnie z §6 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta:
• płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
§9 Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, ale nie później niż 30 dni przed datą rozpoczęcia Konferencji.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od daty dokonania potwierdzenia wyboru rezerwacji.
3. Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Oświadczenie może być wysłane drogą mailową poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
§10 Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje związane z zawieranymi Umowami Sprzedaży, ze świadczeniem przez Sprzedawcę Usług Elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego mogą zostać złożona przez użytkownika lub nabywcę tj. Klienta na przykład:
a) Pisemnie na adres: ul. Karola Jana Chodkiewicza 5/8, 31-532 Kraków;
b) W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: page.konferencjepolaka@gmail.com
2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
a) Informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości;
b) Żądania;
c) Danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Zalecenia podane w §10 w pkt.2 podpunktach a-c nie wpływają na skuteczność złożonych reklamacji.
3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) Rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
2. Klient posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
• Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
• Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.
• Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§12 Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Platformy internetowej jest Sprzedawca / Organizator – ANDRZEJ POLAK – LABORATORIUM PROTETYKI STOMATOLOGICZNEJ ART-DENT\n\n, NIP 6771849251, REGON 351208154
2. Odbiorcami danych osobowych Klientów Platformy Internetowej mogą być:
• W przypadku Klienta, który korzysta na Platformie Internetowej ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na Platformie.
3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich edytowania.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
5. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych oraz plikach cookies dostępna jest w Polityka Prywatności.
§13 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Platformę zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta, który wyraził zgodę na mailing, drogą elektroniczną.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o ochronie danych osobowych.
Data aktualizacji regulaminu: 6.01.2024
ul. Karola Jana Chodkiewicza 5/8,
31-532 Kraków
Tel: +48 694 099 368
Email: grzegorz.polak.02@gmail.com
page.konferencjepolaka@gmail.com
Tel: +48 501 188 089
Email: andrzejpolak@interia.pl
Copyright 2023 © konferencjepolaka.pl | Projekt i realizacja: beSquare Studio